بهترین و تازه ترین مطالب پزشکی و آزمایشگاهی و طب سنتی در همین سایت

آخرین ارسال های تالار
تاریخ : 25 شهریور 1392 10:38
نویسنده : salamat
نظرات : 0

دانشمندان موفق شدند در جدیدترین مطالعات خود آن دسته از سلول های سیستم ایمنی را که به رشد سرطان کمک می کنند و حکم خائن را برای بدن دارند، شناسایی کنند.

دانش پژوهان می گوید سلول های ایمنی موسوم به "سلول های سرکوب کننده مشتق شده میلوئیدی" فضای مناسب را برای زنده ماندن سلول های بنیادی سرطان فراهم می کنند.

گفته می شود سلول های بنیادی سرطان در برابر شیمی درمانی و پرتو درمانی مقاوم هستند این در حالی است که درمان کامل سرطان مستلزم کشته شدن سلول های بنیادی سرطانی است.

محققان سلول های رایج ترین و کشنده ترین نوع سرطان تخمدان را که اغلب به شیمیایی درمانی مقاوم است و بیماری پس از درمان دوباره عود می کند، بررسی کردند.

آنها می گویند اگر درمانی برای مبارزه با عملکرد این سلول های ایمنی پشتیبان سرطان شناسایی شود، درمان سرطان آسان خواهد شد.

سرطان رشد غیرقابل مهار سلول های بدخیم و غیر طبیعی در بدن است که به طور خودکار چندین برابر اندازه طبیعی رشد می کنند و به بافت های دیگر در نزدیکی منبع اولیه و یا در بخش های دور دست تری از بدن یورش می برند.

نتایج این تحقیقات در نشریه Immunity منتشر شده است.

نظرات : 0 | بازدید از پست : 0